Trött!!!

Ja, det kan man lugnt säga att jag är.... sitter på jobbet, sista natten nu och det ska bli såååå skönt att vara ledig ett par dagar  nu. Blir mycket jobb just nu när man inte e säker på hur framtiden ser ut, men men ....
I morgon när vi vaknar bär det av till sthlm, ska vara där tills på söndag. På lördag blir det grönan ocn en massa karuseller, ska bli svin kul.

Har inte hänt så mycket annars, va på ikea förra veckan och köpte ny säng till Alicia, det blev jätte fint på hennes rum. Köpte även ny tv-bänk och även det blev super bra =) . Älskar att fixa och dona hemma så det blir fint !!!
Har även blivit lite rida, tyvärr hinner jag inte så ofta som jag önskar. Hoppas det blir bättre när hästarna inte går ute dygnet runt sen. Va dålig ett par dagar också så va hemma från jobbet, hade ont i hela kroppen och mådde allmänt skit dåligt. Så va skönt att få vila upp sig lite. Va ute på flotten med pappa, lena och familjen en dag i helgen, va skönt. Grilla lite och bada i sjön för 2:a gången i år , imponerande!!!

Känner mig lite nere för tillfället.... känns som om man inte har så mycket kvar längre, förutom familjen och hemmet. Hinner aldrig umgås med någon, e aldrig någon som hör av sig längre, iof e jag väl inte så bra på det heller men det känns inget roligt iaf, känns så ensamt imellanåt.....
Har bara 10 skift kvar med gänget också innan det e dags att byta skift, e tungt som fan... trivs verkligen med alla nu, kommer bli så tomt utan dom....

Nästa vecka e det bara en massa jobb..... *suck*
Alicias ridning börjar nästa vecka med, själv tänkte jag försöka komma igång och träna igen med.... får se hur det går!

Nä, nu kallar jobbet igen......

Kram

Från min kusins bröllop

Kommentarer
Postat av: Linda

Meeeen, du skulle ju höra av dig om du åkte hit :( Aja, vi får ses en annan dag helt enkelt :) Tror det e likadant för dom flesta i vår ålder nu skratt Ja träffar knappt någon heller o det känns oxå lite surt men men, man får väl ta sig i kragen snart :).. Hoppas allt ni får en bra helg i sthlm! Kram kram

2009-08-14 @ 10:47:15
URL: http://brincken.blogg.se/
Postat av: Sofie, Miltons mamma <3

Du är så otroligt vacker systeryster. Älskar dig massor <3

2009-08-15 @ 21:52:56
URL: http://miltonsmamma.blogg.se/
Postat av: Sofie, Miltons mamma <3

för de första så är de inte ja som betalar den mobilen. De är pär som betalar den så ska vi byta mobil. Så ja betalar inget. Så ta reda på fakta först hörredu :S innan du anklagar mig för något

2009-08-16 @ 23:15:22
URL: http://miltonsmamma.blogg.se/
Postat av: pillan

hej!Får tacka så mycket.

Härligt att hon äntligen är här, hur mysigt som helst=)..Kram

2009-08-17 @ 15:41:58
URL: http://lovelychild.blogg.se/
Postat av: Linda

Jo ja får nog tyvärr stå ut med den =( Nu har ja massa slem o hostar som en tok me, o det gör ju fan så ont i magen att behöva ta i o hosta bort slemmet =(

Har förresten pratat med både min lillebror o Tobbes brors fru o båda e intresserade av barnkläderna, storlek 92 o 98 tror ja dom sa.. Du kan inte lägga upp det du har o ta lite kort o maila mig kanske? Puss o kram

2009-08-20 @ 22:14:57
URL: http://brincken.blogg.se/
Postat av: Sofie, Miltons mamma <3

jo ja vet, känns som att de hände igår. Allt kändes så verkligt när ja satt och skrev. OCh när ja läste från förlossningspapprena. Tack än en gång för att du ställde upp för mig och milton. Vet inte hur ja någonsin ska kunna tacka dig. Älskar dig så himla mye <3

2009-08-27 @ 09:24:02
URL: http://miltonsmamma.blogg.se/
Postat av: Emma

Frivecka=tid att blogga!! =)

2009-09-02 @ 15:22:35
URL: http://emmaochlivet.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0