God morgon..... eller godnatt =)

Sitter på jobbet, ska snart få gå hem.... hem och SOVA!!! Är hur trött som helst så det ska bli skönt. Varit ganska lugnt på jobbet inatt iaf, skönt det.... Idag har jag varit i stan med syrran och världens sötaste Milton. Skjutsa dom till sjukan för Milton skulle kolla sina ögon. Skönt att det va bra med han =) !! Blev en sväng på maxi huset efter å lite rea shopping, me like =) =) !!! Sen hämtade jag barnen hos mamma, åkte å klippte Alicias lugg och sen va det bara att åka hem ålaga mat.
Hann med att sova en stund innan jobbet med men vad hjälpte det, e lika trött för det....

Imorgon jobbar Emil em så får se vad jag och barnen hittar på... e det bra väder åker vi nog till Lotorp och världens underbaraste Emma !!! Jobbar natt i morgon med sen e jag ledig tillpå måndag iaf  =)

Nähä.... vilket intressant inlägg, men det e juh en uppdatering iaf, varsego Emma ;-)

Hoppas alla sovit gott för det ska jag göra....

Natti Natti

Kommentarer
Postat av: emma

tack sötaste. :)

2009-07-23 @ 15:39:19
URL: http://emmamariia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0