Sjuk....

Ja, då va man sjuk igen... e så trött på det här!!! Vakna igår med världens halsont, tryck i bröstet och allmänt slö.
Blir aldrig av med skiten, Det har kommit med ca 5 veckors perioder sen i april. Så nu har jag tagit mig i kragen och ringt läkaren så i morgon ska jag dit... får se om dom hittar några fel som jag inte redan vet om ;-) !

Idag har jag jobbat hela dagen, va segt som fan.... kände mig inte alls på topp, och när man vet att det e näst sista dagen med gänget blir man juh direkt inte gladare... fan, livet e verkligen orättvist!!!
Fick lov att ta sopkvasten på en sväng när det blev som jobbigast och tårarna inte ville hålla sig borta =(

Idag börja alles dans så åkte direkt dit när jag slutade, efter det åkte vi till min syster som fyller 19 idag , STORT GRATTIS TILL DIG GUMMAN!!!!
Sen for vi hem, käka lite kvällsmat och nu ska bara stora tjejjen somna så ska jag med däcka, klockan ringer juh 04:15 i morgon med, och onsdag och torsdag.... =(

Usch, i morgon kommer jag gå runt och grina hela dagen på jobbet, e så känslig.....

När jag kommer hem i morgon ska vi till stallet och båda tjejjerna ska rida igen =)

Nä, nu ska jag lägga mig på soffan och tycka synd om mig själv....

Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas det går bra hos läkaren. Ses sen =)

2009-09-08 @ 09:11:16
URL: http://emmamariia.webblogg.se/
Postat av: Frida

tack gumman :)



hoppas de inte är nån fara då :/ Kraam

2009-09-08 @ 22:16:25
URL: http://imdoublenature.webblogg.se/
Postat av: Linda

Tack så mkt gumman!! Du måste komma förbi när du får tid! =)

puss o kram

2009-09-12 @ 19:56:43
URL: http://brincken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0