Åter en natt på jobbet....

Ja, då va man här på drömfabriken igen. Dock har det inte gått som en dröm idag men nu hoppas jag att det ska flyta på resten av natten. Bara 3 skift kvar den här veckan efter det här. Blir hem och sova några timmar i morgon bitti, sen tillbaka till 13:30 för ett härligt 16 timmars skift, hem och sova några timmar och så tillbaka för ett em skift. Ska väl inte gnälla för jag har juh valt det själv ;) !

Nu har nästan hela påsken blivit planerad med, fredag går juh bort eftersom jag jobbar, lördag morgon ska jag och tjejerna till stallet för alicia ska få rida. Sen blir det middag hos mammsen med alla syskon och respektive. Söndag tänkte jag och barnen följa med min pappa till farfar. Tycker det e så jobbigt att träffa honom efter att han blev sjuk, men måste ändå göra det, medans han fortfarande finns kvar :( . Måndag tänkte jag ta med mig barnen till kolmården, e juh påsklovs öppet där nu. Får juh passa på när vi köpt årskort iår =). Hoppas att vi får med oss Sophie och barnen också, roligare med sällskap!!

Idag har varit en dålig dag och humöret har varit uselt. Vakna alldeles för tidigt för det va sånt liv hemma. Så gick upp, gjorde mig iordning och så åkte vi ett varv till stan. Shoppa lite kläder till barnen, påskpresenter och nya badenbaden. Skulle köpt skor med men hitta inga som va bra =( , men kika lite på ellos så nu har jag beställt 2 par, hoppas några av dom passar iaf.

När vi kom hem grilla vi lite sen åkte jag och barnen till mamma en sväng. Sophie och jag var med på bingon en stund, vann faktiskt en gång och valde en jätte fin påsktupp! Sen blev det lite utehäng och kaffe drickande hos sophie innan vi åkte hem.... sen va det typ dags att åka hit!

Imorgon hinner jag inte träffa barnen men hoppas jag får ett mms på påskkärringar =)=)=)

Vägning i morgon med, om jag kommer iväg, *hoppas*
Tror iaf jag gått ner lite, 0,5 kanske. Måste bara få mer tid till träning, blir dåligt med det. Men idag skicka jag efter zumba till wiiet så nu ska här dansas hemma, JIPPIE!!!

Ska ta hand om mina rullar här nu men hörs snart igen!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0