En natt på bruket!!

Ja, det e vad jag gör, tillbringar natten på jobbet! Första natten av3,ett härligt dubbelskift på torsdag med men sen e det frivecka igen, ska bli skönt, underbart att vara ledig nu när det blivit så härligt väder.

Kom och tänka på idag att ingen vet juh att jag bloggar så kan i princip skriva vad som helst här, vilket e ganska skönt för att skriva när jag mår dåligt e något som jag vet funkar för mig!

Har haft några dagar som inte varit så bra, kännt mig deppig och ensam, något jag känner mig väldigt ofta. Känns som om jag inte har någon som står mig riktigt nära, som jag kan dela allt med =( . Det e verkligen något jag saknar. Det e väl mycket mitt eget fel, att man inte hör av sig tillräckligt och så, men vänskap ska väl inte bara vara åt ena hållet? Hur kul är det att känna att man tjatar på någon för att få uppmärksamhet? Så vill inte jag att det ska vara med mina vänner... mina vänner ja... har jag ens några riktiga vänner längre?!

Glider ifrån min familj mer och mer också vilket inte heller känns bra. Men jag orkar helt enkelt inte, det e mitt eget val att jag tagit ett steg tillbaka med det e iaf jobbigt!!

Märks på barnen att man haft några dåliga dagar för då blir dom extra jobbiga och bråkiga =( . Melina har blivit riktigt trotsig och käftar hela tiden, man blir så ledsen.

Nog med allt gnäll nu....

Vädret har varit underbart dom senaste dagarna, äntligen! Har blivit grillat flera dagar nu, mumsigt. Smidigt när man kör vv med. Den här veckan har gått bra känns det som, så hoppas man gått ner lite. Jobbar på torsdag när det e vägning men hoppas jag kan smita ifråpn en stund så jag kan väga mig =)

Barnen har påsklov nu så tänkte vi skulle åka till kolmården på söndag eller måndag, mys! Lördag blir det påskmiddag hos mamma, annars har vi inget planerat i påsk, emil jobbar hela helgen =( !

Måste förska komma iväg till stallet med, saknar mina fyrbenta vänner så otroligt. Vill komma igång med ridningen ordentligt nu, iaf några dagar i veckan! Alicia red idag och det gick jätte bra, på lördag har vi hyrt häst på ridskolan så då ska hon få rida en timme. Känns bra att hon kan rida lite extra och få träna lite mer.

Nu ska jag återgå här på jobbet....

Imorgon hoppas jag vi kommer iväg en sväng till stan så mamman får köpa nya walkingskor och nya badenbaden =)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0