Lördag !!

Usch så snabbt veckan har gått, kan inte förstå att friveckorna ska gå så fort =( ! På måndag e det dags att gå på igen, tyvärr e man ledig påsken, skulle annars ha suttit fint med lite extra pengar ;)

Idag har vi styrt här hemma, Alicia har nämligen barnkalas idag så e fullt hus här med 10 extra barn, hitills har det gått jätte bra och e inte så långt kvar nu =) !
När alla gått hem blir det lördagsmys, tacos och chips och dipp, blir till att tjuva av veckobonusen idag !!

Dom här 2 dagarna har gått jätte bra, har tyvärr inte hunnit träna bara, blev en kort promenad till skolan med alicia igår morse men det e allt. Så i morgon får det allt bli träning + promenad! Ska verkligen kämpa nu, tror helt allvarligt att smalare människor har roligare och är lyckligare! Tråkigt bara att det första som ska försvinna på en e tuttarna =( , men ska bara gå ner 20 kg så får jag köpa mig ett par sen ;) !

Har mått ganska bra sista tiden, men ibland smyger sig allt på, känner mig så otroligt ensam ofta, en känsla som inte e alls rolig. Vet inte vad jag ska göra för att den ska försvinna heller =(  , men som jag skrev innan så mår jag bra just nu så blir inget mer om det i det här inlägget !!

Nu ska jag vara lite social här innan alla barnen ska hem!!


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0