Ska ge mig själv och detta en ny chans =)

Ja, tänkte ge mig på det här med att blogga igen. Har juh lovat grannen att skriva lite ;)
Själv tycker man inte att man har så mycket att skriva om, dagarna flyter mest på och ser lika ut. Men gör väl ett försök så får vi se vad det blir av det!

Har frivecka just nu, skönt men man spara en massa saker som man ska hinna göra på denna vecka och så har det blivit 2 st extra skift den här veckan, skönt att ligga bra till med timmarna =)

Började på viktväktarna för 5 veckor sen, är så trött på att vara tjock så måste verkligen göra något åt det nu. Har lyckats gå ner 6,2 kg på dom här veckorna =)
Tycker det funkar bra men ibland vill man bara strunta i allt och svulla. Försöker hålla igång med träningen med, går sådär, idag lyckades iaf jag och grannen komma ut på en långpromenad, 1,1 mil blev det , duktiga vi är!!

Tänkte jag skulle vara lite duktig i morgon och låta alicia cykla till skolan, så kan jag och melina gå med och sen ta en promenix samtidigt. Måste grejja här hemma med för alicia ska ha barnkalas på lördag !

Börjat kika lite på semester aktiviteter, vill juh göra något roligt i sommar, skulle vilja komma iväg en vecka utomlands och sen blir det väl några endagars turer, får se vad vi kan hitta på =)

Blir inget långt inlägg här idag men hoppas jag uppdaterar snart igen !!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Pillan

Du är superduktig Linda men du är inte tjock.

Hur gick det på vägningen idag då??Kram Grannen

2011-04-14 @ 21:46:45
URL: http://lovelychild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0